Des isch doch gar net von mir komma, dass es zu kühl isch! ::)Bei ons hots geschtern au wieder gwiddert, aber net so lang ond so schtarg wie en dr nacht vorher... Soll ichs für die Nichtschwaben übersetzen?Noi Radiesle, ich genieße die Abkühlung! Gestern abend hat es wieder ordentlich geregnet, ohne Gewitter
News: Problem bei der Anmeldung? Bitte Mail über das Kontaktformular ganz unten! | garten-pur unterstützen mit einer Spende oder über das Partnerprogramm!
Juli 2006 (Gelesen 32865 mal)
Re:Juli 2006
Viele Grüße - Radisanne
-
brennnessel
für Ösis ist´s nicht nötig, denk ich , aber wie das mit deinen nördlicheren Landsleuten ist, kann ich nicht sagen....Soll ichs für die Nichtschwaben übersetzen?
- Aella
BaWü, Kreis LB, Klimazone 7b, ca. 220m ü. NN
i hab gsagt ghet, daßes mir zu kühl isch!
bei uns hots au gwiddert geschtern obend. aber ghaglt hots ned. godd sei dank.i mag gwidder ganz arg, hab aber trotzdem immer angscht um mei pflänzle. 
Eigentlich kennen wir uns nur vom säen.
-
toto
Also - für die Nordländer: habe mir eben fascht die Zunge gebrochen bei nachsprechen

Ja, bisch Du denn von alle guade Geischter verlassa? :oDu mogsch Gwidder? Des kann i ja iberhaupt net verschteha... ::)Toto, des isch alles a frog d´r Gwohnheit... wenn De Dei Leba lang so schwätsch, wie mir des do grad machet, dann bisch do extrem fit dren!i mag gwidder ganz arg, hab aber trotzdem immer angscht um mei pflänzle.
Viele Grüße - Radisanne
Bisch jetz grad dabei, De dod´s lacha?Oder schiffsch jetzt de Rai na, weil De nemme kriegsch? 
Viele Grüße - Radisanne
-
toto
Das kann ich nun wirklich ehrlich ohne Übersetzung nicht mehr verstehen - tut mir leid 
Aaaalso....

Bist Du momentan dabei, Dich tot zu lachen?Bisch jetz grad dabei, De dod´s lacha?
Oder pi... Du den Rain hinunter, weil Du Dich nicht mehr einkriegst?Oder schiffsch jetzt de Rai na, weil De nemme kriegsch?
Viele Grüße - Radisanne
a pfui gaga....i ess koin Fisch meh....
zumindescht koin aus dr Oschtsee...
Viele Grüße - Radisanne
-
toto
würde ich sowieso nicht immer empfehlen - nur wenn Du die Fanggründe kennst
( betrifft aber nicht nur die Oschstsee... )
- Aella
BaWü, Kreis LB, Klimazone 7b, ca. 220m ü. NN
radiesle, des war aber ned ned von dir.du hosch gnau gwisst, das´er des ned verschdot.Bisch jetz grad dabei, De dod´s lacha?Oder schiffsch jetzt de Rai na, weil De nemme kriegsch?
Eigentlich kennen wir uns nur vom säen.
-
toto
Ich find Euch lustig - auch wenn ich nur die Hälfte versteh - hatte mal ne Tante in Ebingen. Es war herrlich, wenn die sprach, besonders wenn sie mit dem Onkel schimpfte.... 
Ah wo... des war mir scho klar, dass SE des net verschdot, aber des macht doch des ganze so schbannend...Vielleicht machet mr mol an eigena Thread uff... "Schwäbisch fir Ausländer"das´er des ned verschdot.![]()
![]()
![]()
Viele Grüße - Radisanne