News:Problem bei der Anmeldung? Bitte Mail über das Kontaktformular ganz unten! | garten-pur unterstützen mit einer Spende oder über das Partnerprogramm!
Noi Radiesle, ich genieße die Abkühlung! Gestern abend hat es wieder ordentlich geregnet, ohne Gewitter
Des isch doch gar net von mir komma, dass es zu kühl isch! ::)Bei ons hots geschtern au wieder gwiddert, aber net so lang ond so schtarg wie en dr nacht vorher... Soll ichs für die Nichtschwaben übersetzen?
für Ösis ist´s nicht nötig, denk ich , aber wie das mit deinen nördlicheren Landsleuten ist, kann ich nicht sagen.... !Hier hat es 26° und ´s ist sehr schwül, wird vielleicht bald wieder Regen geben. LG Lisl
i hab gsagt ghet, daßes mir zu kühl isch! bei uns hots au gwiddert geschtern obend. aber ghaglt hots ned. godd sei dank.i mag gwidder ganz arg, hab aber trotzdem immer angscht um mei pflänzle.
i mag gwidder ganz arg, hab aber trotzdem immer angscht um mei pflänzle.
Ja, bisch Du denn von alle guade Geischter verlassa? :oDu mogsch Gwidder? Des kann i ja iberhaupt net verschteha... ::)Toto, des isch alles a frog d´r Gwohnheit... wenn De Dei Leba lang so schwätsch, wie mir des do grad machet, dann bisch do extrem fit dren! Abr Dei "fascht" hert sich echt guad oh!
Ich find Euch lustig - auch wenn ich nur die Hälfte versteh - hatte mal ne Tante in Ebingen. Es war herrlich, wenn die sprach, besonders wenn sie mit dem Onkel schimpfte....
Ah wo... des war mir scho klar, dass SE des net verschdot, aber des macht doch des ganze so schbannend...Vielleicht machet mr mol an eigena Thread uff... "Schwäbisch fir Ausländer" *duckondweg*